Z kronikarskiego obowiązku dopiszę się do listy. Pacjent: zestaw wskaźników 1Z0 920 842D.
Objaw: z elektronicznego punktu widzenia wskaźniki zmarły całkowicie - nie są widziane po magistrali CAN zarówno zestaw wskaźników jak i immobilizer.
Na razie zegary trafiły do ciepełka (+50 st.C na trzy zdrowaśki), potem dobiorę się im bardziej do siedzenia. Jak coś uda mi się ustalić, pochwalę się z Koleżeństwem.
Pojeździły sobie dokładnie 50000km :-) Szkoda tylko, że na dotychczasowych zegarach auto przeszło niedawny przegląd rejestracyjny - CEPIK byłby nakarmiony przebiegiem 161900 (ze starych zegarów) a nie 211900 :-)
Tylko jak tu się przyzwyczaić do starego zestawu 1Z0 920 802D - straszne FUJ!!!
Objaw: z elektronicznego punktu widzenia wskaźniki zmarły całkowicie - nie są widziane po magistrali CAN zarówno zestaw wskaźników jak i immobilizer.
Na razie zegary trafiły do ciepełka (+50 st.C na trzy zdrowaśki), potem dobiorę się im bardziej do siedzenia. Jak coś uda mi się ustalić, pochwalę się z Koleżeństwem.
Pojeździły sobie dokładnie 50000km :-) Szkoda tylko, że na dotychczasowych zegarach auto przeszło niedawny przegląd rejestracyjny - CEPIK byłby nakarmiony przebiegiem 161900 (ze starych zegarów) a nie 211900 :-)
Tylko jak tu się przyzwyczaić do starego zestawu 1Z0 920 802D - straszne FUJ!!!
Komentarz